PreBoHus
Referenties
Duurzaam en energiebewust
Nieuwbouw projekten + kavels
Vrijstaand huis bouwen
Halfvrijstaand huis bouwen
Huis uitbreiden en verbeteren
           B O U W T E A M - I N F O
           niet-publiek  website-deel 
 
INFO-MENU
INFO Bedrijf
INFO Media
INFO Branche
INFO Leveranciers
INFO Consumenten
INFO Marktaanbieders
INFO Bouwplannen
EXIT --- verlaat dit menu --- HOME
BrouwerBouw - HOME - Welkom
  ST.-ANNAPAROCHIE - FRIESLAND
 

BOUWTEAM - INFO

 
 
 
 
INFO van de CONSUMENTEN

DOCUMENTATIE
Mensen met bouwplannen kunnen ons bouwbedrijf natuurlijk bellen, of zelfs bezoeken.
Maar dat doen mensen anno nu niet meer zo snel. Want via internet 'sneupt' men liever
eerst wat rond rond in de vele 'winkels' zonder dat ze lastig gevallen worden door een
opdringerige verkoper. De website van bouwbedrijven vervult steeds meer de rol van 'winkel'.
Via de media en google proberen wij het winkelende publiek te lokken naar onze website.
Als men op onze website beland is dient die ertoe om men met ons in contact te brengen.
Zodat we gelegenheid krijgen ons bedrijf nog meer te presenteren en tot zaken te komen.
Om te weten te komen wie van het publiek écht serieuze belangstelling heeft, is onze
website op een aantal plaatsen voorzien van invulformuleren. Als men daar z'n gegevens
invult krijgt men onmiddelijk toegang tot onze digitale documentatie en kunnen wij kort later
nog een papieren presentatie van ons bedrijf toesturen, en nog wat later eens nabellen.
 
VERENIGING EIGEN HUIS
Een huis kopen is een van de grootste beslissingen in het leven van een consument.
Daar komt heel wat bij kijken. De consument moet met verschillende partijen om de tafel. Vereniging Eigen Huis geeft ondersteuning vanaf het begin tot het eind.

NAW - BOUWFONDS
Het zijn uitdagende tijden voor de vastgoedsector als het gaat om milieu en duurzaamheid.
Vooral op het gebied van energie moet er veel gebeuren. Dat schrijft het Lente-akkoord voor.
Maar de vraag is alleen hoe? Bouwfonds Ontwikkeling zoekt naar nieuwe wegen waarbij het
milieu niet langer vanuit energie prestaties alleen wordt benaderd, maar vooral ook vanuit
de consument. In dit dossier een nieuw perspectief op een steeds groter groeiende opgave.

KAPPER IS VEEL KLANTVRIENDELIJKER DAN EEN ARTS-CHIRURG
Leuk artikel omschrijft dat een kapper veel klantvriendelijker werkt dan een arts. Met de
conclusie de oorzaak ervan gelegen is in het feit dat de klant bij de kapper veel meer
keus heeft uit andere kappers dan de klant van de arts uit andere artsen.
Leuk om dit feit eens te betrekken onszelf in de recent sterk veranderde bouwmarkt. 
 
  
INFO-MENU  - KONTAKT 
 
 
ROUTE PLANNER
 
WEER BERICHT
 
BUIEN RADER
 
KALENDERS
 
OMROP FRYSLAN
 
LEEUWARDER COURANT
 
NIEUWSBERICHTEN & JOURNAALS
 
ZOEKEN OP INTERNET